انواع مختلف پلاک فلزی
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک فلزی در ابعاد گوناگون و با کاربردهای متفاوت ساخته می‌شود. ممکن است از پلاک فلزی برای معرفی یک مکان استفاده شود یا اطلاعات یک دستگاه خاص بر روی آن چاپ شود. به همین دلیل ساخت پلاک فلزی بخش مهمی از صنعت طراحی و چاپ را در برگرفته است. در این صفحه درباره انواع پلاک و روش ساخت آن به شما اطلاعات مفیدی ارائه خواهیم کرد. ضمنا شما می‌توانید پلاک مورد نظر خود را به ما سفارش دهید. گروه نشانه ساز با نیروهای متخصص و ابزار و دستگاه‌های مجهز سفارش شما را در کوتاهترین زمان با قیمت مناسب آماده خواهد کرد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

روش ساخت پلاک بیش از هر چیزی به جنس فلز آن بستگی دارد.  عملیات ساخت پلاک حاصل همکاری طراحان و صنعتگران چیره دست است. البته در این فرآیند از تکنولوژی و ابزارآلات پیشرفته نیز کمک می‌گیرند. شرکت نشانه ساز امکان سفارش ساخت پلاک را به هر دو روش حضوری و غیرحضوری برای مشتریان خود امکان‌پذیر کرده است. شما می‌توانید با حضور در دفتر شرکت یا برقراری تماس مشاوره‌های لازم را از همکاران ما دریافت نمایید. اگر طراحی خاصی نیز مدنظر شما باشد توسط طراحان شرکت نشانه ساز به طور رایگان انجام می‌شود. در این مرحله همکاران ما با توجه به نیاز شما جنس پلاکی که برای کار شما مناسب است را نیز تعیین می‌کنند. در این قسمت روش تولید سه نوع پلاک استیل، آلومینیوم و برنجی را بررسی می‌کنیم.

در صورت تمایل می‌توانید از صفحات زیر دیدن فرمایید:

ساخت مارک، سفارش تندیس، قیمت مدال لوح تقدیر

 

پلاک استیل

پلاک استیل با روش خوردگی بر روی ورق آن به وجود می‌آید. در این روش نخست قسمت‌هایی از ورق استیل که باید بر روی حکاکی شود را با اسید از بین می‌بریم. سپس با استفاده از هر رنگی که مایل باشید می‌توان قسمت های حک شده را رنگ کرد. به علت رنگ ظاهری استیل و سطح براق آن و به علت جلب توجه بیشتر اغلب با استفاده از رنگ‌های تیره سطح مورد نظر را رنگ آمیزی می‌کنند. سپس با استفاده از حرارت کوره رنگ را بر روی پلاک ثبت خواهند کرد. امکان حک لیزری نیز بر روی پلاک استیل وجود دارد. به طور کلی پلاک استیل به خاطر درخشندگی و سطح براق آن نمای بسیار مناسبی دارد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: